2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دانلود بازی پولی اپیزود 41148 نسخه 2

دانلود بازی پولی اپیزود 41148 نسخه 2

بازی اپیزود 41148 استقبال زیادی داشته و این بازی در مارکت ها پولی بوده و این نسخه از بازی در کافه بازار 2000تومان بوده است که ما در بازار اپس آن را با 50% برای شما قرار داده ایم.نسخه 2 این بازی به صورت کامل قرار داده شده است.درمارکت بازار این بازی نسخه دو به صورت رایگان اما نصفه قرار داده شده است ولی ما نسخه کامل را قیمت 1000 تومان برای شما آماده کرده ایم

free download

بازی 41148 در اپیزود دوم، ادامه ماجراهای مردی را روایت می کند که هویت و گذشته اش را به یاد نمی آورد، او پس از نجات یافتن از دست هیولایی شیطانی، سرانجام از ساختمان عجیب و ترسناکی که در آن گیر افتاده، فرار می کند و حال فرصت بیشتری خواهد داشت تا کشف کند که واقعا چه کسی است؟ یک انسان عادی؟ یک قاتل شیطانی؟ و یا موجودی پیچیده تر و فراتر از اینها . . .
. بازی دارای دو پایان متفاوت و چند آیتم و بخش مخفی می باشد! ممکن است بازی زودتر از حد انتظارتان تمام شود ولی همه چیز فقط تمام کردن بازی نیست! برای پی بردن به همه رازها، باید کمی دقیق تر و هوشمندانه تر ببینید، گوش کرده و جستجو کنید!

این بازی بر روی گوشی های قدیمی با پردازنده ی Arm6 اجرا نخواهد شد. اگر دستگاه شما دارای چیپ Adreno می باشد، جهت تست اجرا شدن بازی، ابتدا اپیزود اول بازی را بصورت رایگان دانلود نموده و امتحان نمائید. همچنین بستن برنامه های اضافه و پاکسازی حافظه، به اجرای بازی در دستگاه های ضعیف تر کمک خواهد کرد.



برچسب ها: بازی ,
1000 تومان

دانلود بازی 41148 اپیزود سوم

دانلود برنامه پولی کوک یار گیتار (تیونر) + مترونوم

دانلود CamScanner 4.0.1.20160714 – برنامه اسکنر قدرتمند اندروید

دانلود بازی جدل برای سرعت اندروید Deal For Speed 2 با 50% تخفیف

دانلود برنامه کیبورد کلید برد ۲ با تخفیف 50 درصدی

دانلود برنامه کارت بانک با 50% تخفیف

دانلود نرم افزار تو بجاش بخون (خوانندگی فوق حرفه ای)

دانلود برنامه قانون برای اندروید

دانلود آخرین ورژن نرم افزار Mobogram (موبوگرام) با لینک مستقیم

دانلود Machinarium 2.0.39 – بازی فکری و معمایی اندروید + دیتا